Jag har varit klimathysteriker sedan när jag började tvåan på sextiotalet på Västra skolan ni vet. Ja vi var så rädda för klimatet så vi gömde oss i kulvertarna under skolan och satt där redan på 60-talet och oroade oss som små ynkliga barn, oj vad jag ljuger. Vi har suttit där sedan dess och aldrig sett något ljus sedan, ja vi fick ju veta från Per Bolund och Märta Stenevi att världen ska gå under och det finns ingen mening med livet längre och då är allt meningslöst enligt Miljöpartiet.

Varför ska vi leva, Miljöpartiet, vi är ju i ett helvete, varför inte utrota människan, oj vilken befrielse, är ni med, ja ni två psykopater, dessa benämns alltid i litteraturen som onda människor med hatet fyllt i bröstet och det har aldrig någonsin i historien funnits en psykopat som har en insikt om sitt tillstånd det är just det som diagnosen, en psykopat, nja jag vet väl inte säkert så där men Centerpartiet tycks haft och har många pedofiler inom sina led, tänk dig att våldta barn i tre-femårsåldern, ja då är du en centerpartist och där finns ingen partiledare som säger ett dugg men hon gapar som en piskad åsna mot Jimmie Åkesson.

För övrigt tycker jag att det är alldeles för många kärringar i regering och riksdag. Ja även i myndigheter, ja generaldirektörer utan, ja ni vet.