…att hata araber. De är mördare, de har inget i vårt land att göra. Allt detta folkslag rör vid blir till elände, hat och död. Det spelar ingen roll om det finns så kallade skötsamma, de är i samma islamflock i alla fall, ingen kommer undan, född muslim, alltid muslim, du kan inte smita undan med annat än döden.

Lita aldrig på en muslim. Jag har nu varnat i många år för dessa så kallade människor, ta till er denna oro, denna ondska kommer drabba alla. Sverige går under och ni som är socialdemokrater har förstört ert eget land. Varför vill ni så illa? Ni kommer antagligen att anse att jag är rasist, och det är jag med råge visavi islam och särskilt araber, jag stolt rasist, jag avskyr dem mer än huggormar och digerdöden.

Förbjud islam, förbjud moskéer, islam är farligare än Adolf Hitlers ideologi, ja mycket värre. Dessa blodtörstiga ska ut ur Skandinavien och Europa.