Kapitalism är ett par skor.
Där vi bodde med kapitalism, tillsammans.
I en stad, i vårt kvarter, tillsammans.
Där våra förfäder byggde en kyrka, tillsammans.
Vi byggde en mur, tillsammans,

Vi var vi!
Nu blev en stad, tillsammans.
Med svin, kor och åkrar och mjölk och honung och alla hantverk
Vi öppnade muren och satte på oss skorna
Alla fick tillverka skor
Skor är kapitalism i det lilla, skomakare sko dig, fria kapitalist!

Det då ser här är skolelver som uppträdde 2009, alltså bara tio år sedan i Skövde, idag är detta omöjligt och redan en annan värld som inte svenskarna har tillgång till. Se så svenska alla de var då. Idag har dessa människor jagats väg ifrån Sverige då det inte finns någon framtid för vita svenskar i Sverige. Allt är förrått av Socialdemokraterna, etniska svenskar kan inte längre bo kvar i Sverige.

Detta är snart något som är förbjudet i Sverige, vi får får inte yttra oss, Koranen är först.

Jo jag säger så här, bara för att, den där profeten han är är en rondellhund han, ha ha och Jesus han är en korsingsåsna han, ha, ha! Åtala mig då för hets mot någon jävla ful människogrupp, jag spyr bara jag tänker på islam och kristna, jag mår illa. Ja, vad kommer då, så klart: